星期三, 11月 29, 2006

人民幣萬歲!


中國人太有遠見,人民幣短短一年升4﹪,完全想將國家一年內由發展中國家轉己發展國家,又證明中國有錢人比窮人多出80﹪,可以完全用貿易支持國家,通賬高=人工高,人工高=生產資金高,生產資金高=無生意,無生意唔做番啲嘢比啲老外貿易下點得呀,小弟諗到中國政府應該對本國產品有一定信心,所未來一年中國係國際市場嘅品牌地位將會如下:


金利來 = GUCCI
步步高 =SONY
紅祺 = BENZ
健力寶 = 可口可樂
章子怡 = JLO
馮小剛 = 馬田史高西斯
H5N1雞 = KFC
東莞 = SOHO
人民日報 = SUN DAILY
熊貓煙 = 萬寶路
QQ = ICQ
狗肉煲 = 西冷排
茅台 = 芝華士
公安 = FBI


中國無得輸

4 Comments:

Anonymous 匿名 said...

無辦法, 全世界都要人民幣升值, 尤其係美國... 要減低佢同中國嘅貿易逆差....!!

11/29/2006  
Blogger 我愛我不愛 said...

你打左二個鍾就係依段勁野呀?! 只可以打返一個字比你, 就係"勁"!

而家中國真係升得好快, 不過只係表面野, 其實仲係冇錢人多過有錢人, 唉!

如果唔係都唔洗成日叫人捐錢去上啦~
我每個月比hk$220助養緊個小朋友同佢一家四口, 你話啦, 中國只係做升值但可以幫到幾多人呀? 我諗只係千分之一嘅人受惠(貪官污吏最受得多), 仲有好多人受左苦, 冇飯開嘅仲多啦, 唉!!

11/29/2006  
Blogger fish said...

咁又點丫!
港幣係咁貶值!
虛火乎?
陽春乎?
唔知, 剩係知香港係夕陽矣!

11/29/2006  
Blogger 我愛我不愛 said...

好多時都係到諗, 香港, 到底仲係唔係一個可以留底嘅的地方.....
個個都話要返大陸做野....而家d人搵銀嘅地方轉曬返去啦.....香港....真係夕陽?!

或者一齊返去大陸算啦!!

12/02/2006  

發佈留言

<< Home