星期二, 7月 04, 2006

保護自己,攞同情


人最大缺點,就係承應自己缺點,我前3日知道我一個兒時玩伴離婚嘅消息,開頭佢同我講嘅時候,我覺得佢好慘,佢真係好想攞番個仔,佢老婆真係好差。
平時佢己經係比平常人嘅路難行,無老豆無老媽,後來佢多咗老婆,多咗個仔,最後老婆有第2個男人。
好似好慘,最後我係其他人口中知道,幾年來佢不繼覺得佢老婆有第2個男人,從來無信任過自己老婆直至自己老婆頂佢唔住。
攞來衰。。。。!仲係其他人前保護自己,攞同情,話等個老婆,就算佢有第2個到等!!
食屎啦你!!

自己唔幫自己無人幫到你,諗下個仔啦!我係你比心機做野,揾到小小錢接番個仔,明知個老婆唔會再理個仔,唔好再係個屎坑哭哭啼啼,出來啦,粉腸!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home